کالای برق حسینی-فروشگاه اینترنتی برقیتو

09125913729 - 021-36471456-7

مراحل نصب ریسه شلنگی ال ای دی

قیمت ریسه شلنگی ال ای دی

 امروزه ریسه های نوری به عنوان اصلی ترین تجهیزات روشنایی جذاب، برای محیط های مختلف شناخته می شوند. بنابراین لازم است با مراحل نصب ریسه شلنگی ال ای دی به منظور عملکرد بهتر این ابزار، آشنا شویم.

 با ما تا پایان این مطلب همراه باشید تا جزئیات بیشتری را در مورد نصب و استفاده از ریسه های نوری بدانید!

مراحل بیش از نصب ریسه شلنگی ال ای دی

قبل از توضیح مراحل بیش از نصب ریسه شلنگی ال ای دی، بهتر است بدانید ریسه های شلنگی ال ای دی، با طیف نور رنگی متنوعی که دارند، باعث جلوه بیشتر فضای مورد استفاده می گردند.

نکاتی را که باید قبل از مراحل نصب ریسه شلنگی ال ای دی رعایت کنیم عبارتند از:

قبل از هرگونه برش یا کار دیگری، اطمینان حاصل کنید که ریسه نوری به برق متصل نباشد.

هنگامی ریسه به حالت رول شده درون قرقره قرار دارد، اگر آن را در این حالت روشن کنید باعث آب شدن کامل ریسه می شوید

روی هر ریسه نوری محل های مشخصی برای برش وجود دارد. تنها از این قسمت ها برای بریدن ریسه شلنگی استفاده نمایید.

هنگام خرید ریسه نوری ال ای دی، لطفا به لایه پلاستیکی محصول دقت نمایید و مطمئن شوید که هیچ گونه بریدگی و خراش در آن وجود ندارد. زیرا خراش یا بریدگی ممکن است سبب اتصالی یا سایر مشکلات این چنین شود

از کشیدن ریسه شلنگی خودداری نمایید. زیرا این کار باعث آسیب به ساختار درونی سیم ها می شود و در نتیجه منجر به کاهش عملکرد ریسه و یا از کار افتادن بخش هایی از آن می شود.

اگر با هرگونه سوال در زمینه نحوه بریدن ریسه شلنگی بدون آسیب مواجه شدید، می توانید از طریق سایت اینترنتی فروشگاه کالای برق حسینی ( برقیتو )، تماس گرفته و با کارشناسان این مجموعه ارتباط برقرار کنید.

مراحل نصب ریسه شلنگی ال ای دی (روش اول)

اکنون به بررسی مراحل نصب ریسه شلنگی ال ای دی (روش اول) می پردازیم. گفتیم که نصب ریسه ال ای دی، یکی از جذاب ترین راه ها برای تزیین و روشنایی محیط های داخلی و خارجی است. مزایای بیشمار این محصول سبب شده تا به عنوان یک روش نورپردازی موثر در کاهش هزینه و افزایش کیفیت نورپردازی شناخته شود.

با رعایت مواردی که برای مراحل نصب ریسه شلنگی ال ای دی در زیر ذکر شده است، می توانید در وقت و هزینه های مربوط به نصب ریسه شلنگی ال ای دی، صرفه جویی نمایید.

ابتدا طول مورد نیاز برای نصب ریسه ال ای دی را اندازه گیری نمایید و سپس با توجه به این اندازه، میزان روشنایی مورد نیاز را به طور حدودی تخمین بزنید تا بتوانید ریسه مورد نیاز را خریداری کنید.

در صورتی که نیاز به نصب ریسه ال ای دی در محیط های مختلف دارید، توصیه می شود اندازه هر نقطه را اندازه گیری کنید تا بتوانید میزان نور را به اندازه نیاز، تغییر دهید. پس از فرآیند اندازه گیری، جهت خرید ریسه ال ای دی در ابعاد مورد نیاز اقدام نمایید.

اگر قصد خرید بهترین ریسه ال ای دی با قیمت اقتصادی را دارید، به شما فروشگاه کالای برق حسینی ( برقیتو ) را پیشنهاد می کنیم. ریسه های شلنگی معمولی قیمت ارزانی دارند. ولی اگر قرار است در جایی نصب شوند که در آن مکان رطوبت وجود داشته باشد، باید از ریسه شلنگی ضد آب استفاده کنید.

فروشگاه کالای برق حسینی ( برقیتو)، تامین کننده تجهیزات برقی و روشنایی ساختمانی و صنعتی، در سراسر ایران می باشد.

به شما اطمینان می دهیم با خرید ریسه شلنگی استاندارد از فروشگاه برقیتو، در صورت استفاده درست و نصب اصولی، هرگز دچار مشکل و همچنین نیاز به تعمیر این محصول نداشته باشید.

قبل از نصب ریسه ال ای دی، حتما سطح مورد نظر را با دقت تمیز و خشک کنید. برای این منظور از یک پارچه تمیز استفاده کنید تا مطمئن شوید ناحیه مورد نظر فاقد هرگونه آلودگی است. در صورت لزوم، از صابون، آب یا سرکه برای از بین بردن هرگونه کثیفی استفاده کنید. اگر سطح خیس است، حتما آن را به طور کامل خشک کنید تا نوار چسب به درستی بر روی سطح نصب شود.

 توجه داشته باشید که بهتر است نوار چسب را روی سطوح بافت دار یا دیوارهای تازه رنگ شده نصب نکنید، زیرا چسب با گذر زمان ممکن است کنده شود.

بخش پشتی نوار چسب را مانند یک برچسب جدا کنید. انتهای قرقره را باز کنید و به اندازه‌ای که می‌خواهید شروع کنید قسمتی از پشت نوار را جدا کنید. استفاده از نوارهای کوتاه را می‌توانید به یکباره انجام دهید، اما نصب نوارهای بلند به یکباره ممکن است دشوار باشد.

باز کردن و استفاده مجدد از چسب ممکن است باعث کاهش کارایی آن شود، بنابراین عجله نکنید! البته، بعضی از ریسه‌ها دارای چسب نیستند و در این صورت می‌توان از بست مخصوص ریسه، چسب عمومی یا حتی میخ‌های کوچکتر استفاده نمود.

کم کم قرقره را باز کنید و متناسب با اندازه ریسه، هر بار بخشی از نوار چسب را بیشتر باز کنید. جهت نصب ریسه شلنگی ال ای دی در کنج یا زاویه های مختلف، دقت کنید که ریسه حتما به سطح مد نظر بچسبد.

در این مرحله طبق دفترچه راهنما ریسه ال ای دی، برای برش اضافی این محصول اقدام نمایید. معمولا از نخ های طلایی برای نشان دادن محل برش در ریسه های نوری استفاده شده است. می توانید با خیال راحت قسمت اضافی ریسه شلنگی را از این ناحیه ها برش دهید.

سپس ریسه ال ای دی را به برق متصل کنید و دوشاخه آداپتوری که همراه ریسه نوری می باشد را به پریز متصل نمایید.

مراحل نصب ریسه شلنگی ال ای دی ( روش دوم)

اکنون به بررسی مراحل نصب ریسه شلنگی ال ای دی با استفاده از ( روش دوم ) می پردازیم.

در این روش اگر قصد دارید از این ریسه ها در پشت تلویزیون یا فضاهایی که زاویه 90 درجه دارند استفاده کنید، می توانید از کانکتورهای 4 پین استفاده نمایید. برای این منظور ابتدا ریسه را در محل اتصال ببندید و کانکتور را در قسمت انتهای آن بکشید. این عمل را تکرار کنید تا بتوانید نوار هارا بهم پیوند دهید.

توصیه می‌شود ریسه‌ای را انتخاب کنید که دارای پخش نور مناسب باشد و در داخل آن چراغ‌های ال ای دی کوچک با روکش پلاستیکی قرار داشته باشند. در صورتی که ریسه مورد نظر دارای پوشش نباشد، استفاده از یک دیفیوزر برای بهبود پخش نور توصیه می‌شود.

برای داشتن ظاهری یکپارچه، از چندین ریسه در سراسر فضای مد نظرتان استفاده کنید. در صورتی که می‌خواهید تمام فضا را با استفاده از این ابزار روشن کنید، چندین ریسه را خریداری کرده و آن‌ها را در محل های مختلف محیط نصب کنید، از جمله این محیط ها می توان به زیر کابینت‌ها، زیر چارچوب تخت، پشت میز یا پشت تلویزیون و … اشاره کرد.

سخن پایانی

در این مقاله مراحل نصب ریسه شلنگی را به دو روش بررسی کردیم. اگر شما هم به دنبال نورپردازی های ملایم و هنری برای جذابیت بیشتر محیط مورد نظرتان می گردید، می توانید نسبت به خرید ریسه شلنگی با قیمت اقتصادی از فروشگاه کالای برق حسینی اقدام نمایید.

در این فروشگاه بهترین قیمت فروش عمده سیم و کابل و محصولات روشنایی صنعتی و ساختمانی، ارائه می شود.

همچنین، فروشگاه کالای برق حسینی به دلیل موقعیت جغرافیایی نزدیک به شهرک‌های صنعتی مانند عباس‌آباد، شریف‌آباد، ایوانکی، علی‌آباد، پایتخت و …، عنوان یک تامین‌کننده معتبر تجهیزات الکتریکی و روشنایی در منطقه شناخته می‌شود.

خدمات این فروشگاه تنها به استان تهران محدود نیست؛ ما امکان ارسال تمامی محصولات برقی و روشنایی از جمله خرید ریسه شلنگی ال ای دی با کیفیت را به سراسر کشور فراهم کرده‌ایم.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان، با ما تماس بگیرید.

 

هیچ داده ای یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دنبال چه چیزی میگردید ؟!