کالای برق حسینی-فروشگاه اینترنتی برقیتو

09125913729 - 021-36471456-7

بررسی اجزای تشکیل دهنده پنل ال ای دی

قیمت چراغ پنل ال ای دی

همانطور که میدانید امروزه پنل های ال ای دی به دلیل قیمت مناسب و کارایی بالایی که دارند جایگزین خوبی برای سایر محصولات روشنایی شده اند. پنل ال ای دی در واقع مدل پیشرفته تر چراغ های سقفی موجود در بازار است. در این مقاله به بررسی اجزای پنل ال ای دی و هرآن چیزی که درباره این محصول باید بدانید، می پردازیم. پس با ما همراه باشید.

پنل ال ای دی چیست؟

و اما پنل ال ای دی چیست؟ گفتیم که پنل های ال ای دی به دلیل شهرت و محبوبیت فوق العاده ای که در بین کاربران دارند، توانسته اند با موفقیت چشمگیری روبرو شوند.

این تجهیزات روشنایی در واقع دارای شکل مستطیلی می باشند و از دیود های ساطع نور یا ال ای دی تشکیل شده اند. پنل های ال ای دی با توجه به شکل و اندازه های مختلفی که دارند، در فضا های مختلفی از جمله محیط تجاری، اداری و مسکونی کاربرد فراوان دارند.

فراموش نکنید که برای خرید پنل ال ای دی با قیمت اقتصادی، لازم است فاکتور های مهمی را در نظر بگیرید. از جمله این فاکتور ها میتوان به (میزان روشنایی، قابلیت تغییر رنگ نور، اندازه و شکل پنل، تولید کننده معتبر چراغ پنل ال ای دی و …) اشاره کرد.

اگر به دنبال خرید پنل ال ای دی استاندارد هستید، فروشگاه کالای برق حسینی یک گزینه مناسب برای شما است. تنوع در انتخاب، کیفیت مطلوب اجزای پنل ال ای دی، قیمت مقرون به صرفه، خدمات پس از فروش و …) تنها بخشی از شرایط فروش ویژه محصولات روشنایی و برقی این فروشگاه است.

جهت دیدن سایر محصولات فروشگاه کالای برق حسینی، به سایت اینترنتی برقیتو مراجعه نمایید.

0 تا 100 اجزای تشکیل دهنده پنل ال ای دی

حال می خواهیم درباره 0 تا 100 اجزای تشکیل دهنده پنل ال ای دی بیشتر صحبت کنیم. می دانیم که با گذشت زمان محصولات روشنایی نیز دچار تغییر و تحول سازنده ای شده اند. به همین منظور پنل ال ای دی به دلیل کم مصرف بودن و کارایی بسیاری که دارد، از پرطرفدارترین و جذاب ترین محصولات روشنایی در حال حاضر است.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید این محصول روشنایی از چه اجزایی تشکیل شده است. در ادامه به بررسی دقیق اجزای پنل ال ای دی می پردازیم.

قاب پنل ال ای دی

در بازار قاب پنل ال ای دی با جنس های مختلفی عرضه و تولید می شود. در واقع ساخت پنل ال ای دی به گونه ای است که بتواند بهترین شرایط نوری را در محیط ایجاد نماید.

اگر چه بسیاری از تولیدکنندگان از پی وی سی برای ساخت قاب پنل استفاده می کنند، اما این را هم بدانید که پنل های ال ای دی، می توانند از جنس آلومینیوم هم باشند.

معمولا از قاب پنل ال ای دی آلومینیومی برای جلوگیری از نشت نور و انتشار گرما در محیط استفاده می شود.

صفحه راهنمای پنل ال ای دی

کیفیت نور به طور مستقیم به عملکرد صفحه راهنمای پنل ال ای دی بستگی دارد. به همین علت قطعات این مورد باید با کیفیت بسیار خوبی تولید شود، زیرا اگر به هر نحوی به صورت ضعیف عمل کند، نور به صورت یکنواخت پخش نمی شود.

دیفیوزر پنل های ال ای دی

دیفیوزر پنل ال ای دی، لایه دیگری از این ابزار نورپردازی می باشد. وظیفه دیفیوزر این نوع پنل ها، توزیع و پخش نور به صورت یکنواخت و منظم است.

صفحه بازتابنده نور، از اجزای پنل ال ای دی

صفحه بازتابنده نور، در واقع از اصلی ترین قسمت های پنل ال ای دی است. این لایه که حالتی به شکل جامد دارد، باعث بالا بردن کیفیت روشنایی و توزیع نور می شود.

صفحه بازتابنده ی نور بکار رفته در این پنل ها از جنس نانو تکنولوژی می باشد که تاثیر بسزایی در بهبود اثر بخشی نور دارد.

تامین کننده توان پنل ال ای دی

همه ی پنل های ال ای دی دارای سیستم درایو ال ای دی می باشند. وظیفه این سیستم توزیع جریان یکنواخت برای لامپ است، که به دو دسته عایق و بدون عایق تقسیم بندی می گردد.

تجهیزات نصب، از اجزای پنل ال ای دی

از جمله تجهیزات نصب پنل ال ای دی، می توان به قلاب ها، زنجیر های معلق، پیچ و … اشاره کرد

مزایای پنل های ال ای دی چیست؟

حتما می دانید که مزایای پنل های ال ای دی نسبت به سایر محصولات روشنایی سنتی، بیشتر می باشد. در زیر به چند مورد از مزیت های این نوع پنل اشاره خواهیم کرد.

اگر در جست و جوی یک محصول روشنایی هستید که با نیاز های روشنایی محیط مد نظرتان سازگار باشد، می توانید جهت خرید چراغ پنل ال ای دی با کیفیت بالا از فروشگاه کالای برق حسینی، اقدام نمایید.

فروشگاه کالای برق حسینی (برقیتو) یکی از بزرگترین تامین کنندگان تجهیزات برقی و محصولات روشنایی در کشور است. این کارخانه در شهرستان پاکدشت واقع شده و به دلیل نزدیکی به شهرک های صنعتی اطراف مانند(شهرک عباس آباد، شریف آباد، علی آباد، ایوانکی، پایتخت و …) آماده ارائه بهترین خدمات به این واحد های صنعتی می باشد.

قیمت مقرون به صرفه، دارای علامت استاندارد، فاقد امواج مضر، خدمات پس از فروش، و … از جمله مزایا تهیه پنل ال ای دی با کیفیت عالی از فروشگاه برقیتو می باشد.

شما می توانید پس از انجام بررسی های لازم درباره ی خرید پنل ال ای دی و یا استعلام قیمت به روز چراغ سقفی، به سایت برقیتو مراجعه نمایید. ضمنا می توانید برای خریدی آسان و بی دردسر از طریق تماس با بخش فروش ما، نسبت به ثبت سفارش آنلاین خرید بهترین چراغ سقفی اقدام نمایید.

هیچ داده ای یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دنبال چه چیزی میگردید ؟!