کالای برق حسینی-فروشگاه اینترنتی برقیتو

09125913729 - 021-36471456-7

نحوه بریدن ریسه شلنگی بدون آسیب

خرید ریسه شلنگی استاندارد با قیمت مناسب

ریسه شلنگی یکی از تجهیزات الکتریکی مدرن است که امروزه در مکان های مختلف برای ایجاد نورپردازی های جذاب مورد استفاده قرار می گیرد. این نوار بلند و باریک که از تعدادی لامپ های کوچک ال ای دی تشکیل شده است، به عنوان یک منبع نور موثر و لاکچری شناخته می شود.

نحوه بریدن ریسه شلنگی، اهمیت زیادی در اجرای وظایف این ابزار دارد، زیرا استفاده نادرست باعث آسیب یا کاهش طول عمر این چراغ روشنایی می شود.

در ادامه این مطلب به بررسی چگونه بریدن ریسه شلنگی بدون آسیب رساندن به آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

آیا می توان بدون آسیب ریسه شلنگی را برید؟

قبل از پاسخ به سوال آیا می توان بدون آسیب ریسه شلنگی را برید؟ ابتدا به بررسی کلی ریسه شلنگی پرداختیم. گفتیم که ریسه های شلنگی با نور فراوان و انعطاف پذیری منحصر بفرد خود، به عنوان یکی از ابزار های نورپردازی های جذاب در محیط های مختلف شناخته می شوند.

 ولی گاهی اوقات نیاز به تغییر شکل برای سازگاری با محیطی که قرار است در آنجا نصب شوند، دارند.

اگرچه بریدن ریسه شلنگی بدون آسیب به آن امری امکان پذیر می باشد اما این فرایند نیازمند رعایت برخی نکات می باشد.

مراحل بریدن ریسه شلنگی

مراحل برش ریسه شلنگی عبارتند از:

تعیین طول صحیح ریسه یا چراغ روشنایی

در ابتدا باید طول نوار ال ای دی را با دقت انتخاب کنید، زیرا برش اضافه بر روی نوار ممکن است باعث کاهش نور یا عملکرد این ابزار شود.

بررسی عملکرد بعد از برش

پس از بریدن ریسه شلنگی، حتما عملکرد چراغ ها را با دقت بررسی کنید و اطمینان حاصل کنید که چراغ ها به درستی روشن شده و عملکرد صحیحی دارند.

اتصال مجدد با کانکتور

چنانچه بعد از برش ریسه، چراغ ها به خوبی کار نکردند، ممکن است دچار خطا در اتصالات شده باشند. در این صورت می توانید با استفاده از یک کانکتور 4 پین اضافی، اتصالات را مجددا انجام دهید.

این کار باعث یک اتصال قوی تر و افزایش ایمنی می گردد.

استفاده از ابزار های مناسب

برای برش نوار های ال ای دی از ابزار های مناسب و تیز استفاده کنید تا علاوه بر جلوگیری از وارد شدن آسیب به نوار ها، برش ها نیز دقیق تر انجام شوند.

موقعیت پد های مسی

اطمینان حاصل کنید که پد های مسی حتما در معرض دید باشند و نور به درستی از نقاط مناسب ریسه پخش شود.

عدم قطع برق هنگام برش

هنگام برش نوارهای ال ای دی، هرگز نباید چراغ ها را از منبع نور جدا کنید. زیرا این کار موجب آسیب رساندن به مدار این ابزار می شود.

تست نور بعد از برش

پس از انجام برش، ریسه شلنگی را تست کنید تا متوجه شوید فرایند تولید نور به درستی انجام شده است یا خیر.

 

نکات مهم برای بریدن ریسه شلنگی ال ای دی بدون آسیب

و اما چند مورد از نکات مهم برای بریدن ریسه شلنگی ال ای دی بدون آسیب، که لازم است بدانید!

مطمئن شوید که ریسه ال ای دی به درستی به منبع تغذیه متصل شده است.

هنگام برش با دقت و دنبال کردن خطوط برش تعیین شده بر روی این ابزار،از آسیب به مدارها و لایه های مسی جلوگیری نمایید. این خطوط معمولا بر روی ریسه ها تعیین شده اند و برش بیرون از آنها ممکن است منجر به آسیب رساندن ریسه شود.

برش ها را به دقت و به آرامی انجام دهید تا دچار ایجاد خطاهای احتمالی نشوید.

پیش از برش، مطمئن شوید که نوار به درستی متصل شده باشد.

شما می توانید با خرید ریسه شلنگی ال ای دی استاندارد از فروشگاه کالای برق حسینی (برقیتو) ،محیط زندگی یا رویداد های خاص را با نورپردازی های لوکس و جذاب تزیین کنید.

امیدواریم با ذکر این موارد توانسته باشیم در بریدن ریسه شلنگی بدون آسیب به شما کمک کرده باشیم تا بتوانید از عملکرد بهینه این تجهیزات نورپردازی جذاب لذت ببرید.

سخن پایانی

در پایان فراموش نکنید که نحوه بریدن ریسه شلنگی، نقش بسیار موثری در نورپردازی و زیبایی محیط مد نظر شما دارد. با رعایت نکات ارائه شده و مراحلی که ذکر شد، می توانید این فرایند را به درستی انجام دهید و از نتیجه مطلوبی برخوردار شوید.

جهت سفارش آنلاین فروش ویژه ریسه شلنگی ال ای دی و استعلام به روز قیمت چراغ روشنایی، از طریق شماره تلفن فروشگاه کالای برق حسینی یا از طریق سایت برقیتو، با ما در ارتباط باشید.

اگر صاحب یک واحد صنعتی یا کارخانه در شهر های پاکدشت، ورامین، شریف آباد و … هستید، می توانید از خدمات فروش عمده سیم و کابل و کلیه محصولات با قیمت مناسب بهره مند شوید.

همچنین این فروشگاه به دلیل نزدیکی که از لحاظ موقعیت جغرافیایی به شهرک های صنعتی (عباس آباد، شریف آباد، ایوانکی، علی آباد، پایتخت و …) دارد، به عنوان یک تامین کننده معتبر عرضه و پخش تجهیزات الکتریکی و روشنایی در منطقه شناخته می شود.

خدمات این فروشگاه تنها به استان تهران محدود نمی شود ما امکان ارسال تمامی محصولات برقی و روشنایی را به سراسر کشور فراهم نموده ایم.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان با ما در ارتباط باشید.

هیچ داده ای یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دنبال چه چیزی میگردید ؟!