کالای برق حسینی-فروشگاه اینترنتی برقیتو

09125913729 - 021-36471456-7

نورپردازی استخر با ریسه شلنگی ال ای دی

خرید ریسه ال ای دی ضد آب

امروزه از روشنایی های مدرن در زمینه های مختلفی از جمله تزئینات نوری و نمایشی استفاده می شود. ریسه ال ای دی از تجهیزاتی است که در دسته روشنایی های مدرن قرار می گیرد.

معمولا از این نوع ریسه ها در نورپردازی های داخلی و خارجی ساختمان ها، فضا های اداری، تجاری، سقف، راه پله، وان و استخر و … هرجایی که نیاز به نور تزئینی باشد، استفاده می شوند. به دلیل اینکه نصب این ریسه ها در محیط های مختلف سبب زیبایی و جذابیت دو چندان فضا می گردد.

در ادامه به طور کامل با نورپردازی با ریسه شلنگی در استخر آشنا خواهیم شد.

ریسه ال ای دی ضد آب چیست؟

بیش از آنکه در مورد نورپردازی با ریسه شلنگی در استخر صحبت کنیم، بهتر است با این محصول آشنا شویم. اما ریسه ال ای دی ضد آب چیست؟ همانطور که گفتیم، از ریسه های ال ای دی در روشنایی اصلی، روشنایی غیر مستقیم و کانال تاریک و در هر زمینه ای که نیاز به نور تزئینی باشد، استفاده می شوند.

به طور کلی، ریسه های ال ای دی از دیود های نوری که بر روی یک مدار انعطاف پذیر قرار دارند، تشکیل شده اند.

این ریسه ها در مدل ها و طراحی های مختلف تولید و به بازار عرضه شده اند. برخی از آنها به صورت ساده و برخی از آن ها دارای چسب می باشند. از لامپ های ال ای دی به عنوان یک منبع نور در این نوع ریسه ها استفاده می شود و می توانند برای نورپردازی و دکوراسیون محیط های مختلف مورد استفاده قرار بگیرند.

این نوع ریسه ها در رنگ های متنوع و قابل تعویض تولید می شوند. همین ویژگی سبب محبوبیت آن ها و استفاده گسترده این محصول در ایجاد تنوع و زیبایی در نورپردازی شده است.

مزایا استفاده از ریسه شلنگی ضد آب

مهمترین مزیت استفاده از نورپردازی با ریسه شلنگی ضد آب، همانطور که از نامش هم پیداست، خاصیت ضد آب بودن این ریسه است. در ادامه به موضوع مزایا استفاده از ریسه شلنگی ضد آب می پردازیم.

می توانید با آویزان کردن و نصب ریسه شلنگی بر روی آلاچیق یا دیوار، فضای زیبا و رویایی را ایجاد نمایید. چراغ های رشته ای یا ریسه شلنگی، با نور گرم و نرمی که ایجاد می کنند در هنگام غروب خورشید به پاسیو یا فضای مورد نظر شما زیبایی بی نظیری را اضافه می کنند.

اگر به دنبال افزودن جذابیت به فضا های خارجی خود هستید، حتما چراغ های ریسه ای را در اولویت های خود نگه دارید.

به دلیل مقاومت بالایی که در برابر آب و رطوبت دارند، این ریسه ها می توانند در سیستم آبیاری خودکار یا در استخرها جهت نورپردازی و تزیین محیط استفاده شوند.

ریسه های ال ای دی به دلیل انعطاف پذیری که دارند، می توانند به راحتی در هر فضایی مانند اطراف اشیاء، درون حفره و … قرار بگیرند.

نورپردازی با ریسه شلنگی باعث کاهش چشمگیر اتلاف انرژی می شود.

با توجه به ویژگی هایی که این ریسه ها دارند، بهترین گزینه برای نورپردازی محیط های مختلف مانند باغ ها، تراس، استخر و سایر فضاها می باشند.

به هر حال قبل از خرید و استفاده از ریسه های شلنگی ضد آب، از استاندارد بودن این محصول اطمینان حاصل فرمایید.

شما می توانید از فروشگاه کالای برق حسینی یا برقیتو، ریسه ال ای دی با قیمت ارزان و کیفیت بالا را تهیه نمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و ارتباط با کارشناسان ما در زمینه تهیه ریسه شلنگی ضد آب، از طریق سایت فروشگاه اینترنتی برقیتو، اقدام نمایید.

خرید ریسه ال ای دی ضد آب

به کمک نورپردازی با ریسه شلنگی می توانید در فضاهای مخفی، درون استخر ها، دیوارها، سقف کاذب و … نورپردازی باشکوهی داشته باشید.

همچنین شما می توانید با خرید این محصول در شب های تابستان، از استخر و محیط های آبی خود استفاده کنید و اصلا نگران به خطر افتادن جان خود و اطرافیانتان نباشید. چرا که با کمک خرید ریسه ضد آب 12 ولت، دیگر نگران ورود جریان الکتریسیته به داخل آب و خطر برق گرفتگی نیستید.

فروشگاه اینترنتی برقیتو به عنوان عرضه کننده محصولات روشنایی ضد آب با کیفیت، میتواند محصولات و تجهیزات برق صنعتی و ساختمانی با قیمت ویژه را در اختیار مشتریان عزیز خود بگذارد.

این فروشگاه دارای شرایط فروش ویژه برای تمامی محصولات خود مانند قیمت ارزان و مقرون به صرفه، تضمین کالا، گارانتی محصول و … می باشد.

جهت سفارش عمده ریسه ال ای دی ضد آب در استان تهران به ویژه شهرستان پاکدشت و ارسال به سراسر کشوراز طریق سایت اینترنتی برقیتو، یا شماره تلفن های درج شده بر روی سایت، با ما در ارتباط باشید.

علاوه بر این، کالای برق حسینی با تهیه و توزیع لوازم برق صنعتی و ساختمانی در شهرک های صنعتی پاکدشت، شریف آباد، ورامین و سایر شهر های کشور آماده ارائه خدمات، به شما می باشد.

نکات مهم در نصب ریسه شلنگی ال ای دی استخر

نصب ریسه شلنگی ضد آب، می تواند به تزیین فضا های خارجی یا محیط های مرطوب کمک کند و جذابیت فضا را افزایش دهد. اما در نظر گرفتن نکات مهم در نصب ریسه شلنگی ال ای دی استخر، می تواند به شما برای استفاده درست از نورپردازی با ریسه شلنگی کمک کند.

اطمینان حاصل کنید که ریسه مورد نظر شما حتما از نوع ریسه ضد آب باشد.

ریسه ضد آب استخری دارای ولتاژ 12 ولت شاید مناسب برای محیط های مرطوب باشد اما بی خطر و بدون خطا نیست. لذا لازم است توسط متخصصین کاربلد تایید، نصب و راه اندازی شوند. پس بیش از خرید ریسه شلنگی ضد آب حتما با متخصصین فروشگاه کالای برق حسینی در مورد متراژ مناسب ریسه، جنس و برند، کیفیت محصول و … مشورت نمایید.

فراموش نکنید ریسه ضد آب شلنگی را هرگز نباید به ولتاژ 220 ولت وصل کنید. لذا بهتر است از یک منبع تغذیه مناسب برای جلوگیری از خطرات ناشی از برق گرفتگی هنگام نورپردازی با ریسه شلنگی، استفاده کنید.

جهت خرید آسان شما عزیزان، فروشگاه کالای برق حسینی سایتی را طراحی کرده تا شما عزیزان علاوه بر مشاهده سایر محصولات این فروشگاه، بتوانید از قیمت به روز کلیه محصولات روشنایی تولید شده در فروشگاه برقیتو آگاه شوید.

قیمت ریسه شلنگی استخری 

جهت استعلام قیمت دقیق ریسه شلنگی استخری به وب سایت اینترنتی فروشگاه کالای برق حسینی مراجعه نمایید.
ریسه‌ های شلنگی استخری، به دلیل مقاومت بالا در برابر آب و شرایط محیطی سخت، گزینه‌ ای ایده ‌آل برای نورپردازی استخر ها و محیط‌ های مرطوب هستند.
قیمت ریسه‌ های شلنگی استخری بسته به عواملی مانند طول ریسه، نوع ال ای دی استفاده شده، کیفیت ساخت و برند تولید کننده متفاوت است. به طور معمول، ریسه‌ های با کیفیت ‌تر که دارای درجه حفاظتی بالاتری هستند، قیمت بیشتری نیز دارند.
همچنین، ویژگی‌ های اضافی مانند کنترل از راه دور، قابلیت تغییر رنگ و شدت نور قابل تنظیم می‌توانند بر قیمت نهایی ریسه شلنگی تاثیر بگذارند.
فروشگاه کالای برق حسینی با ارائه بهترین مارک ‌های ریسه شلنگی استخری، توانسته است به یکی از پیشتازان این حوزه تبدیل شود. قیمت ‌های ارائه شده در این فروشگاه به دلیل سیاست‌ های رقابتی و حذف واسطه ‌ها، به مراتب بهتر از سایر تولید کنندگان و فروشندگان است.
با خرید از فروشگاه کالای برق حسینی، می‌توانید از کیفیت بالا، قیمت مناسب و خدمات پس از فروش بهره‌ مند شوید.
در بیان کلی، اگر به دنبال خرید ریسه شلنگی استخری با بهترین قیمت هستید، فروشگاه کالای برق حسینی یا فروشگاه اینترنتی برقیتو، گزینه‌ ای بی‌نظیر برای شما خواهد بود.
اگر مایلید اطلاعات بیشتری را در زمینه مراحل نصب ریسه شلنگی بدست آورد، به وب سایت اینترنتی این فروشگاه مراجعه نماید.

هیچ داده ای یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دنبال چه چیزی میگردید ؟!