کالای برق حسینی-فروشگاه اینترنتی برقیتو

09125913729 - 021-36471456-7

خریدچراغ پارکی مدرن یا کلاسیک؟

چراغ پارکی و چراغ حیاطی

حتما شما هم در اطراف خود محیط ها و فضا هایی که را مشاهده کرده اید که به وسیله نور پردازی ها، جذاب تر و تماشایی تر شده اند. در واقع نورپردازی محیط های بیرونی و فضا های باز به خصوص در شب، اهمیت بسیاری دارد. بنابراین در زمان تاریک بودن هوا، ما به چراغ هایی نیاز داریم که محیط را به نحو مناسبی روشن کنند. این پایه روشنایی ها دارای انواع مختلفی از جمله چراغ پارکی و محوطه ای، چراغ روشنایی، چراغ خیابانی و … هستند.

در این مطلب به بررسی تفاوت چراغ پارکی مدرن و کلاسیک می پردازیم. اگر می خواهید انتخاب مناسبی برای نورپردازی فضاهای خارجی خود داشته باشید، با ما در خواندن این مطلب همراه شوید.

چراغ پارکی چیست؟

اما چراغ پارکی چیست؟ همانطور که گفتیم یکی از تجهیزات نورپردازی فضاهای خارجی، پایه چراغ پارکی است.  چراغ پارکی که با نام چراغ حیاط نیز شناخته می شود، یک نوع چراغ روشنایی است که جهت روشنایی محیط های مختلفی مانند پارک ها، فضای سبز، باغ تالار ها، محیط های خیابانی و… استفاده می شود.

چراغ پارکی و محوطه ای، با ساختار و طراحی خاصی که دارند علاوه بر نورپردازی، سبب زیبایی دو چندان فضای مورد استفاده نیز می شوند. پایه های استفاده شده در چراغ های پارکی، به سه دسته بلند، متوسط و کوتاه تقسیم بندی می شوند.

انتخاب مناسب نوع پایه چراغ پارکی، می تواند تاثیر زیادی در نورپردازی مناسب چراغ روشنایی و جذابیت پایه چراغ داشته باشد. بهتر است برای نورپردازی فضا های بزرگ، از چراغ پارکی با پایه بلند به منظور نورپردازی بهتر و محافظت از لامپ های چراغ روشنایی پارکی، استفاده شود.

چراغ پارکی چه ویژگی هایی دارد؟

همانطور که میدانید امروزه زیباسازی و نورپردازی شهر، از اهمیت ویژه ای برخوردار است. از این رو به پایه چراغ روشنایی پارکی با ویژگی های مناسب برای نورپردازی بهتر محیط های بیرونی، نیاز داریم. اما چراغ پارکی چه ویژگی هایی دارد؟

چراغ پارکی ، با ظاهری کلاسیک و مدرن طراحی شده اند و می توان با توجه به نیاز های روشنایی محیط، از لامپ های رنگی و سفید جهت نورپردازی بهتر استفاده کرد.

چراغ پارکی، معمولا به شکل ایستاده طراحی می شوند و سبب نورپردازی جذاب و زیبا در طول مسیر ها می گردند.

یک دیگر از ویژگی های چراغ روشنایی پارکی، عدم محدودیت هنگام استفاده از آنها می باشد. این چراغ ها قابلیت استفاده در شرایط جوی مختلف و در ارتفاعات متنوع را دارا می باشند.

بد نیست بدانید که چراغ دیواری، چراغ حیاط، چراغ خیابانی و … همگی از نوع چراغ پارکی هستند. با این تفاوت که مانند چراغ روشنایی پارکی، پایه بلندی ندارند و بر روی دیوار نصب می شوند.

برخی دیگر از ویژگی های چراغ پارکی عبارتند از:

تفاوت چراغ پارکی مدرن و کلاسیک چیست؟

تفاوت چراغ پارکی مدرن و کلاسیک چیست؟ درست است که همه ی مدل های چراغ روشنایی برای نورپردازی محیط و فضای مختلف استفاده می شوند ولی تفاوت هایی نیز با هم دارند.

پایه چراغ روشنایی از نظر طراحی ظاهری و ساختاری که دارند، به دو نوع مدرن و کلاسیک تقسیم می شوند. برخی از دیگر تفاوت های چراغ پارکی مدرن و چراغ کلاسیک عبارتند از:

تفاوت در جنس بدنه

چراغ های مدرن، جدید ترین نسل چراغ پارکی هستند. چراغ های پارکی مدرن، معمولا به آسانی با سبک محیط های مختلف مانند باغ، ویلا، عمارت و حتی معماری سبک جدید ساختمان ها هماهنگ می شوند. بدنه چراغ روشنایی مدرن، از جنس فولاد است و دارای لامپ های ال ای دی می باشند. این چراغ ها به خاطر نوع ساختاری که دارند به سختی دچار سوختگی یا مشکل می شوند.

اگر برای نورپردازی فضای باز مورد نظرتان به دنبال محصولی هستید که در عین سادگی، بسیار شیک و جذاب باشد، می توانید با خرید چراغ حیاطی مدرن از فروشگاه کالای برق حسینی (برقیتو)، از شرایط فروش ویژه این فروشگاه مانند قیمت اقتصادی و مقرون به صرفه، تضمین کالا، گارانتی محصول و … بهره مند شوید. جهت کسب اطلاعات بیشتر از طریق سایت فروشگاه اینترنتی برقیتو، با ما در ارتباط باشید.

چراغ های کلاسیک معمولا در محیط های لوکسی که با استفاده از آلاچیق، دیوار پوش، حیاط هایی با نمای رومی و تزیینات فراوان و هر چیزی که با متریال طبیعی ساخته شده است، استفاده می شوند.

چراغ کلاسیک اغلب دارای طراحی های زیبا و ظریف هستند که به سبک های گذشته اشاره دارند.

چراغ پارکی کلاسیک، به صورت تک شاخ، دو شاخ و سه شاخ تولید و به بازار عرضه می شوند. جنس بدنه چراغ روشنایی کلاسیک از جنس آلومینیوم و فولاد است و از مقاومت بالایی در برابر شرایط جوی مختلف برخوردار می باشد.

لامپ های مورد استفاده در آنها

یکی دیگر از تفاوت های  چراغ پارکی مدرن و کلاسیک، در زمینه استفاده از لامپ های مختلف است. چراغ روشنایی کلاسیک از لامپ های معمولی یا ال ای دی با طراحی کلاسیک استفاده می کنند، ولی چراغ روشنایی مدرن اغلب از فناوری نورپردازی پیشرفته تر مثل لامپ های ال ای دی استفاده می کنند.

ساختار ظاهری و طراحی چراغ های پارکی

نور می تواند ماهیت فضا و حضور در محیط را متفاوت جلوه دهد. بنابراین ساختار ظاهری و طراحی چراغ های پارکی در انتخاب چراغ روشنایی امری مهم است.

در طراحی چراغ پارکی باید به عوامل مختلفی از جمله نور مناسب فضا، زیبایی و تطابق چراغ با محیط توجه کرد. در ادامه به برخی از نکات مربوط به ساختار ظاهری و طراحی چراغ های پارکی می پردازیم.

  • انتخاب منبع نور با ویژگی های مناسب برای افزایش روشنایی و ایجاد امنیت در پارک
  • ایجاد تنوع در طراحی چراغ روشنایی
  • بهره مندی از فناوری های هوشمند در ساختار چراغ های پارکی به منظور کاهش انرژی و افزایش کارایی
  • هماهنگی چراغ روشنایی پارکی با طرح و معماری شهر ها برای ایجاد فضای یکپارچه و زیبا

در نهایت ساختار ظاهری و طراحی چراغ های پارکی باید به گونه ای باشد که به نیاز های نورپردازی فضا پاسخ دهد و باعث ایجاد یک فضای دلنشین و جذاب در محیط استفاده شود.

اگر در جست و جوی خرید تجهیزات روشنایی و برقی با قیمت اقتصادی و کیفیت مطلوب هستید، ما به شما فروشگاه کالای برق حسینی را پیشنهاد می کنیم. هرآنچه که برای نورپردازی جذاب و زیبای محیط مد نظرتان نیاز دارید، می توانید از کالای برق حسینی (برقیتو) تهیه نمایید. برای دریافت مشاوره رایگان در زمینه تهیه و تولید تجهیزات روشنایی صنعتی و ساختمانی، از طریق سایت اینترنتی برقیتو یا شماره تلفن فروشگاه کالای برق حسینی با ما در تماس باشید.

کاربرد های چراغ پارکی مدرن و کلاسیک چیست؟

شاید این سوال برایتان پیش بیاید که اصلا کاربرد های چراغ پارکی مدرن و کلاسیک چیست؟

با توجه به آنچه گفته شد چراغ پارکی و محوطه ای انواع مختلفی دارند که هر کدام دارای کاربرد و ویژگی خاصی می باشند. در ادامه چند نمونه از کاربردهای چراغ پارکی مدرن و کلاسیک را با هم بررسی می کنیم.

در ساختمان هایی که از متریال کامپوزیت پنل یا شیشه استفاده شده است، بهتر است از چراغ پارکی مدرن استفاده شود. ولی در پارک ها و حیاط هایی که دارای نمای رومی و تزیینات زیاد می باشند، چراغ های کلاسیک کاربرد دارند.

برای نورپردازی محیط های مختلفی مانند اتاق خواب، راهرو ها، بالای میز پذیرایی و … از چراغ های دیواری که در گروه چراغ پارکی کلاسیک قرار دارند استفاده می شود.

چراغ پارکی مدرن، دارای طرح های مینیمال و شیکی هستند و برای دکوراسیون و نورپردازی باغ تالارها، حیاط منازل، مکان های تجاری و اداری و … استفاده می شوند.

 فروشگاه کالای برق حسینی، تمامی محصولات خود را اعم از سیم و کابل، کابل های صنعتی و انعطاف پذیر، شمش مسی تابلو برق، انواع لوستر و… را با قیمت اقتصادی عرضه می نماید و به شما عزیزان این امکان را می دهد تا با پرداخت هزینه ای به صرفه، محصول با کیفیتی را خریداری نمایید.

در پایان

جهت سفارش عمده سیم و کابل، تجهیزات روشنایی و برقی از جمله چراغ روشنایی با کیفیت، در استان تهران به ویژه شهرستان پاکدشت و ارسال به سراسر کشور و تهیه و توزیع لوازم برقی ساختمانی پاکدشت، ورامین، شریف آباد و سایر شهرستان ها در سراسر ایران با بهترین قیمت و کیفیت از طریق شماره تلفن فروشگاه کالای برق حسینی یا سایت فروشگاه اینترنتی برقیتو، با ما در ارتباط باشید.

هیچ داده ای یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دنبال چه چیزی میگردید ؟!