کالای برق حسینی-فروشگاه اینترنتی برقیتو

09125913729 - 021-36471456-7

چراغ پنل ال ای دی چیست؟

خرید چراغ پنل ال ای دی با کیفیت

چراغ پنل ال ای دی که مدل پیشرفته تر چراغ های سقفی هستند، به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که دارند، از محبوبیت زیادی برخوردارند. خرید و استفاده از پنل های ال ای دی به دلیل کم مصرف بودن و زیبایی که به فضاهای مختلف می بخشد، در سال های اخیر بسیار افزایش داشته است.

در این مقاله به بررسی چراغ پنل ال ای دی چیست؟ و چه انواعی دارد، می پردازیم. پس با ما همراه باشید.

چراغ پنل ال ای دی چیست؟

و اما چراغ پنل ال ای دی چیست؟ این نوع محصول به عنوان یک نوآوری پرنور در عرصه روشنایی شناخته می شود. این چراغ ها با بهره گیری از نورپردازی موثر و جذابیتی که به محیط مد نظر می دهند، توانسته اند جایگزین خوبی برای محصولات روشنایی سنتی شوند.

در اصل چراغ پنل ال ای دی، به معنای دیود ساطع نور می باشد. این پنل ها معمولا منبع نوری هستند که بر روی سقف به منظور ایجاد روشنایی نصب می شوند.

البته مدل های دیواری پنل ال ای دی نیز در بازار وجود دارند که بیشتر جنبه دکوراتیو دارند. این مدل چراغ ها با توزیع نور یکنواخت و بدون خیرگی در محیط سبب زیبایی دوچندان آن می شوند.

پنل های ال ای دی به طور کلی به دو قسمت تقسیم می شوند. بخش اول خود پنل است که در اشکال و جنس های متنوعی تولید می شود و دارای تعداد زیادی دیود نوری ال ای دی است. بخش دوم آن درایو نام دارد.

این محصولات برای روشن شدن نیاز برق با ولتاژ پایین دارند. بنابراین از درایو یا آداپتور برای تبدیل برق شهری به ولتاژ مورد نیاز برای روشنایی پنل استفاده می کنند.

انواع چراغ پنلی ال ای دی کدام است؟

قبل از معرفی انواع چراغ پنل ال ای دی کدام است؟ به طور خلاصه با چراغ پنل ال ای دی چیست؟ آشنا شدیم.

چراغ های پنل ال ای دی در بازار انواع و شکل های مختلفی دارند. در زیر به برخی از انواع این پنل ها اشاره شده است.

چراغ پنل ال ای دی سقفی توکار

پنل ال ای دی سقفی توکار، دارای ضخامت بسیار کمی می باشند و معمولا در داخل سقف قرار می گیرند. طراحی نازک، توزیع نور یکنواخت، نور قابل تنظیم و … از جمله مزایا این مدل از چراغ پنل ال ای دی است.

چراغ پنل ال ای دی سقفی روکار

چراغ پنل ال ای دی سقفی روکار، یک نوع چراغ سقفی است که با یک قاب به سقف نصب می شود. این نوع پنل ها معمولا قابلیت تبدیل به حالت توکار را دارند. به دلیل سبک جذابی که دارند، استفاده از چراغ پنل ال ای دی روکار در محیط های مختلف سبب افزایش زیبایی این مکان ها می شود.

نصب آسان، توان نوری بالا، اقتصادی و کم مصرف بودن، و … از دیگر مزایا این چراغ ها می باشد.

پنل های مدل بیضی، مربع، دایره ای، شیشه ای، دو رنگ سه حالته، ضد آب و … از دیگر مدل های این محصول هستند.

بد نیست بدانید از پنل های ال ای دی ضد آب معمولا در فضا های باز که بیشتر در معرض رطوبت و باران هستند، استفاده می شود.

در مدل شیشه ای این چراغ ال ای دی، به دلیل حاشیه دور پنل شیشه ای، نوری دلپذیر و شفاف ایجاد می شود و باعث به وجود آوردن حس دلنشین برای افراد می شود.

شما می توانید جهت خرید چراغ پنل ال ای دی سقفی روکار، با قیمت اقتصادی از طریق سایت اینترنتی فروشگاه کالای برق حسینی (برقیتو) اقدام نمایید.

فروشگاه کالای برق حسینی تمامی محصولات خود را از جمله پنل ال ای دی را با کیفیت ویژه و شرایط فروش ویژه به شما عزیزان ارائه می دهد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دیدن سایر محصولات روشنایی این فروشگاه به سایت اینترنتی برقیتو مراجعه نمایید.

همه چیز در مورد چراغ پنلی ال ای دی

همه چیز در مورد چراغ پنلی ال ای دی را با هم مرور کردیم. گفتیم که چراغ پنل ال ای دی یک نوع روشنایی مدرن و کارآمد است که جایگزین خوبی برای سایر محصولات روشنایی قدیمی شده است. این محصول با بهره مندی از تکنولوژی الکترونیک سبب ایجاد و پخش نور لطیف و یکنواخت بدون خیرگی، در محیط استفاده شده، است.

برخی از ویژگی های چراغ پنل ال ای دی عبارتند از:

  • طراحی نازک و زیبا
  • نورپردازی یکنواخت
  • توان و رنگ نور مختلف
  • قابلیت تنظیم نور
  • ساخته شده در ابعاد و طرح های مختلف
  • کاربرد های متنوع
  • صرفه جویی در مصرف انرژی
  • طول عمر بالا
  • و …

مزایا استفاده از چراغ پنل ال ای دی چیست؟

اما مزایای چراغ پنل ال ای دی چیست؟ برخی از مزایا چراغ پنل ال ای دی عبارتند از:

  • استفاده از متریال مستحکم در ساخت و طراحی این محصول
  • سازگار با با محیط هایی که شرایط سختی جهت حفظ و نگهداری محصولات روشنای دارند
  • دارای کنترل هوشمند
  • طیف نور و رنگ متفاوت
  • ایجاد روشنایی با کیفیت مطلوب
  • و …

از جمله مزایا این محصول روشنایی می باشند.

سخن پایانی

در این مطلب به این پرسش پاسخ دادیم که چراغ پنل ال ای دی چیست؟ در حال حاضر منابع نوری متعددی برای روشنایی منازل و سایر اماکن وجود دارند. اما لامپ های ال ای دی، به دلیل طول عمر بالا، بازدهی نوری فوق العاده و کم مصرف بودن، به عنوان یکی از پرکاربردترین محصولات روشنایی شناخته می شوند.

فروشگاه کالای برق حسینی با افتخار به عنوان یکی از برترین مراکز تامین کننده تجهیزات و لوازم روشنایی از جمله چراغ سقفی روکار در استان تهران به ویژه شهرستان پاکدشت شناخته می شود.

این فروشگاه متخصص در زمینه فروش عمده سیم و کابل، محصولات برق ساختمانی، و … به مشتریان خود خدمات فروش ویژه ای را ارائه می دهد.

عرضه بهترین قیمت عمده، تامین کالای برق صنعتی، خدمات ویژه در شهرک های صنعتی، ضمانت کیفیت و تضمین قیمت از دیگر مزایا خرید چراغ پنل ال ای دی با کیفیت از این فروشگاه می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر، سفارش محصولات روشنایی و برقی، و … می توانید از طریق شماره تلفن های این کارخانه که بر روی سایت درج شده است، با ما تماس بگیرید.

با کمال میل و احترام، از شما که تا انتهای این مطلب با ما همراه بودید، سپاسگزاریم. امیدواریم که مطالب ارائه شده برای شما مفید و جذاب واقع شده باشد.

هیچ داده ای یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دنبال چه چیزی میگردید ؟!